29 septembrie 2010

Trusa mea de make-up: Concealerele.


Printre cateva caise deshidratate, un ceai verde si teste online pentru examenul de la scoala de soferi, vreau sa incep in dimineata asta sa va arat ce am eu in portfardul meu, grupat pe categorii. Astazi incep cu concealerele.

Trebuie sa va marturisesc ca nu sunt foarte importante pt mine, pentru ca mereu am senzatia ca, aplicate peste un cos sau o pata, mai mult le evidentiaza decat sa le ascunda; si-atunci prefer sa aplic doar fdt, si sa evit sa arat ca un perete proaspat tencuit.                                                                                                                 

Primul a fost anticearcanul de la oriflame (il am din clasa a 11-a, iar eu sunt anul 3de facultate :)) oricum expira in octombrie). Nu l-am consumat nici pe jumatate, desi l-am folosit -uneori intensiv, in alte perioade mai putin; am luat nuanta Gold si am dat pe el 5lei! Si nu regret, cred ca imi voi lua altul cat de curand.
Nu am nicio problema cu zona ochilor, asa ca trebuie sa ma declar multumita; nuanta a fost una potrivita, care a mai iluminat zona. Merge folosit si peste, si dedesubtul fdt.
Imi pare rau sa ma despart de el, am trecut prin atatea impreuna...viata de liceu si de facultate ;))

Nr 2 in ordinea achizitionarii: kitul cu 3culori tot de la Oriflame (pret: cam 15lei, nu mai stiu exact).Fiecare nuanta are 1gram, deci este micut; pt mine este enorm :P
Verdele este pt cosuri si roseata in general, galbenul pt zonele albastrui (cearcane, vanatai etc), iar bejul este un corector normal. Verdele nu a facut decat sa ramana verde si sa-mi scoata in relief cosurile, bejul este prea solid ca sa fie folosit ca un concealer (le prefer pe cele lichide), iar galbenul a mai fost folosit din cand in cand pe la ochi(desi n-aveam nevoie).
Trebuie sa zic ca de galben am fost cea mai multumita, pentru ca "nivela" foarte bine zona, si o pregatea pt fdt, care uniformiza culoarea.

Apoi m-a apucat nostalgia dupa un concealer lichid si mi-am cumparat Invisible Light, de la Avon, cu 10lei. Mare mi-a fost uimirea sa vad ca, dupa ce obosesc rotind la el, curge o chestie destul de tare, care nu se putea aplica si intinde deloc bine...si mai era si alb. Bun, nimic rau, era highlighter, insa de ce nu se putea intinde deloc? Mi-am raspuns singura: pt ca era la lichidari de stoc. Frumos.
Insa i-am gasit de lucru: il folosesc ca pensula aplicatoare pentru cel de la Oriflame, si cel de la e.l.f,ca sa nu-l aplic cu dejtu'.

Batonul corector de la e.l.f a costat 8lei, dupa cum bine stiti, si este alt produs care va expira folosit pe sfert. Am mai vorbit despre el aici, si sunt relativ multumita de ce face, si pentru ce nevoi am eu.

Imi amintesc cu nostalgie de vremea in care aveam 14ani, cand mi-am cumparat primul concealer (pt cosurile provocate de hormonii care tropaiau frenetic): a fost de la Maybelline- Ever Fresh. Am fost mai mult decat incantata de el, acoperea nici prea mult, nici prea putin, si nici nu costa o avere (ca Touche Eclat de la YSL, la care visez cu ochii deschisi :)) ).

Voi ce corectoare preferati? Dati-mi un pont,as vrea sa-mi "schimb garderoba" in curand :D

6 comentarii:

  1. Eu am quadul de la Coastal Scents si sunt foarte multumita de el - am scris aici despre el mai pe larg: http://clarra.wordpress.com/2010/07/26/corector-color-corrector-quad-coastal-scents/

    RăspundețiȘtergere
  2. In acest moment, am 4 corectoare. Un dublu, de la Avene, verde se bej, de care sunt foarte multumita, unul verde de la Radiant, Tone Corrector se numeste, corectorul de la Gerovital Plant, din gama Stop Acnee si corectorul Clearskin de la Avon.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vyio, cel de la Avene ma tenta si pe mine, insa la pretul ala e cam greu sa ma las dusa de val si sa observ ca nu rezolva nimic :-s

    RăspundețiȘtergere
  4. Colegele mele (3 dintre ele) sunt mega-incantate de Iwostin, am inteles ca e in jur de 30-40 de lei, dar este si tratament, usuca cosurile destul de repede si le si acopera.
    Cred ca o sa-l incerc si eu curand!

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiam ca Iwostin au si concealer...o sa ma interesez de asta cat de curand!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu folosesc des Touche Magique de la L'oreal si mi se pare foarte bun.Fiind concentrat, nu este nevoie decat de o cantitate foarte mica pentru a acoperi cearcanele!Si in afara de faptul ca acopera bine cearcanele,ilumineaza si zona de sub ochi!Il recomand!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails