17 octombrie 2010

Aromatherapy mist de la Soapmill

Am participat si eu la freebies'urile oferite de ei, pentru ca vroiam de ceva timp sa-ncerc ceva Soapmill. Dupa multe probleme cu Posta Romana, am ajuns intr-un final in posesia flaconului; problema e ca tocmai racisem, deci nu-l puteam aprecia foarte clar.
Dupa inca o saptamana am inceput sa fasai din el, si-am constatat urmatoarele:
  • Amestecul de musetel si melissa(care la noi se numeste Roinita) au un efect astringent, asta pentru ca tenul meu s-a racorit imediat (si-am simtit o senzatie placuta de racoare-mai bine nu stiu s-o definesc!). L-am folosit dupa demachiat&tot tacamul, insa, din pacate, nu-l pot recomanda drept un produs-minune pentru tenul gras pentru ca eu oricum aveam tenul mixt si pt ca acum tinde spre uscat ( deh, hormonii!).
  • Pulverizat in aer spune c-ar trata migrenele si-ar calma bebelusii.Considerandu-ma un bebelus nabadaios, stresat si mereu cu dureri de cap, vi-l recomand. Cat stai sa-l mirosi, nu te mai gandesti la nimic, si te potolesti. Bineinteles, asta creeaza dependenta! As we speak, tot pulverizez prin camera, spre disperarea pisicii mele :))
  • Vorbind de miros, am vazut ca Sadie l-a asociat cu camera bebelusului (nursery,cum se traduce?). Memoria mea olfactiva n-a putut decat sa-mi aminteasca de sapunul Duru, cel alb, clasic. Sper sa nu resimtiti comparatia drept una  injositoare, Duru e sapunul copilariei mele, iar mirosul acesta n-a putut decat sa ma faca sa-mi amintesc scene din baia copilariei (cand cada parea mare si baia de duminica era un chin, pentru ca mama ma punea sa stau cu capul pe spate atunci cand ma clatea de sampon, si mie-mi intra mereu in ochi si-n nas, desi ea ma asigura ca nu se va-ntampla asta :))).
  • Pe acelasi ton cu efectul astringent pentru ten, am pulverizat si peste ochi (cu frica, ma temeam sa nu mi-i irite), si-am simtit aceeasi senzatie de racoare; data viitoare voi pulveriza solutia pe niste dischete si voi sta asa cateva minute, sa vad cum merge treaba.
  • Ambalajul este unul foarte simpatic: simplu si totusi original, dragut. Arata bine pe masa de machiaj :) Are 35ml si un aplicator practic gen fas-fas, tocmai bun.
In concluzie, desi putin reticenta la-nceput, trebuie sa-i dau nota mare chestiutei asteia. N-am mai mentionat ca este 100% naturala, Soapmill asociindu-se automat cu cosmeticele organice/bio.Se vede atunci cand trebuie sa agiti flaconasul pentru a amesteca uleiurile esentiale cu infuzia de musetel. Desigur, ingredientele fiind in numar de 3, se poate prepara si-acasa acest amestec, insa n-ar avea acelasi farmec si-acelasi ambalaj dragut.
Este un produs de incercat, cu siguranta; de asemenea, au mai multe variante pentru nasuri cu preferinte independente si cu stapani diferiti.
Eu il voi incerca ori de cate ori iese sebumul la suprafata sau cand vreau sa miros ceva frumos (si nu un Glade cu miros artificial!)

Se pare ca Roinita are aceasta calitate, iar utilizata in ceaiuri(probabil), "trateaza starile nervoase, calmeaza starile de voma, in special la femeile gravide, mareste secretia biliara, inlatura diareea, echilibreaza digestia si tonifica stomacul, stimuleaza lipsa poftei de mancare, trateaza diskineziile biliare, vindeca ranile (sub forma de bai, deoarece roinita are un efect cicatrizant si antiseptic)."
Si cand ma va apuca nebunia cu produsele bio (si nu mai e mult, pentru ca am epuizat aproape toate produsele de pe piata!), apelez la produsele oferite de ei.

P.S: la nota mare se acorda premiul I cu coronita si capitolului "relatii cu clientii". Prietenii stiu de ce, cum se spune :)

3 comentarii:

  1. Este exact ce ne-am dorit de la inceput! :) Clientii nostri sa ne devna, intimp, prieteni!

    Iti multumim foarte frumos pentru review! L-am adaugat si noi in sectiunea aferenta de pe blog.

    Sa folosesti cu placere produsul Soapmill! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Probabil ca nu as fi fost tentata sa cumpar produsul daca nu as fi avut ocazia sa il testez, asa ca ideea de a le oferi asa a fost una geniala, win-win!

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu, sadie,asa ma gandesc si eu.
    au avut o idee buna de promovare :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails