8 octombrie 2010

Leapsa: Ce ma face fericita

Ii multumesc mult lui Sadie pentru tag si sper sa va placa, il voi da mai departe cui nu l-a primit inca, pentru ca, de obicei, cand ajunge la mine deja sunt toate fetele taguite ;))

In concluzie, sunt fericita:
  • in vacanta, cand pot sa lenevesc cat vreau, sa vad filme Andrei (prietenul meu), sau sa nu fac absolut nimic (important);
  • cand stau la soare si simt briza marii;
  • cand mananc ciocolata :D
  • sunt fericita cand imi pot cumpara ceva dupa care am tanjit mult timp si am strans banut cu banut pt lucrul ala; si sunt fericita si cand primesc un cadou, semn ca se mai gandeste cineva si la mine :) Dar si mie-mi place sa fac cadouri cand si cum pot, sa-i fericesc pe altii;
  • cand cineva imi face un compliment "pe bune" (le simt imediat, si nu-mi plac deloc cele de complezenta);
  • cand ma aranjez si ma simt frumoasa...automat ma simt fericita :)
  • m-ar facea fericita o casa a mea, fie si o garsoniera inghesuita, sa mi-o aranjez dupa gustul meu si unde sa fiu eu sefa;
  • de fiecare data cand scap de o povara de pe suflet/minte, mai ales pentru ca sunt destul de pesimista...si cand se termina ceva cu bine sunt binedispusa mult timp;
  • cand fac sport foarte mult, pana la transpiratie (nu stiu de ce am sentimentul ala, vi se-ntampla si voua?) Poate pt ca ma gandesc ca merita efortul...si pot umbla fara probleme in pantaloni scurti si costum de baie...si nud, dar nu in public :D
  • pisicile si cainele meu ma binedispun mereu si ii iubesc tare mult, deci concluzia este ca fara animalele astea as fi nefericita;
  • ma face fericita faptul ca sunt sanatoasa si-i multumesc lui Dumnezeu pentru asta; nu am nicio boala grava, iar pentru problemele pe care le am incerc sa fiu optimista, sperand ca se vor rezolva...deci incerc sa zambesc :)
  • si nu in ultimul rand, Andrei ma face cea mai fericita, lucru pentru care-i multumesc enorm de mult, nu stiu ce m-as fi facut fara el. 
Ca sa nu ramana un post fara poza, o sa atasez una hazlie cu portretele noastre :D
Bineinteles, nu ne hlizim asa cand radem, el nu are mutra asta de cocalar, iar eu n-am gene asa frumoase, insa am gropite in obraji, iar el sta mai mult neras :))

Dau mai departe, pe langa cele care vor scapa netaguite (desi ma indoiesc ca va exista cineva) :
Andreei
Mariei
Vioricai
Emei
si una pt Aly, cand revine cu postari noi :)

Sa fiti fericite:*

3 comentarii:

Related Posts with Thumbnails