14 octombrie 2010

Deodorant Tri-Actif uriage

In valtoarea anului III de facultate (si mai ales de Litere, pentru cine stie cosmarul), nu mai am timp nici sa dorm ca lumea; da-i cu licenta (si nu orice subiect, ci cel mai impopotonat si complicat: Suprarealismul literar!), da-i cu practica pedadagogica la mucosi de-a 9a si-a 10-a, da-i cu luarea carnetului (am picat luni sala si sper sa nu se mai intample, mai ales la ultima intrebare:|).
In concluzie, des temps difficiles pour une blogeuse qui tient a ses articles. Asa ca asteptati-va la articole mai imputinate...ca si timpul meu, de altfel.

Revenind la cosmeticele noastre, va propun un review al unui deodorant dermocosmetic de la Uriage; n-are sens sa va repet ce probleme am cu transpiratia de-un an incoace, de cand am luat un microb de la epilatul profesional cu ceara dintr-un salon respectabil care reutiliza ceara :| Ei, hai ca v-am repetat.
Pana atunci nu cunoasteam subratul umed si nici mirosul urat; de-atunci am parte numai de asta.

My all-time favourite a fost stickul de la Nivea Pearl Beauty, care lasa pielea fina, frumos parfumata si uscata. dar pentru ca n-a mai dat randament si oricum mi-este frica de sarurile de aluminiu, care provoaca cancer de san, pare-se, am trecut pe chestii scumpe si sofisticate.



Printre deodorantele incercate in ultimul an s-au numarat si:

  • cel de la Bourjois, presupus bio (si-ntradevar nu continea niciun paraben, insa forma de spray nu prea-mi placea) si relativ eficient;
  • cel 100% bio/eco de la Vichy, sub forma de stick-gelifiat : desi l-am apreciat pt "naturaletea" lui, am transpirat mult si fiind inodor, miroseam ca un sconcs;



Asadar, stiam exact ce caut:
  • fara saruri de aluminiu;
  • cu miros placut;
  • si care sa stopeze transpiratia (si mi-a explicat tipa din farmacie ca rolul sarurilor este exact acesta, asa ca trebuie sa fac un compromis pe oricare din cele doua parti- transpiratie/ sanatate).

Mi-a facut cu ochiul si cele de la Roc, si roll-on-ul de la Sebamed, dar am timp sa le-ncerc pe toate. Plus ca am vazut faimoasa piatra de cristal de la L'Occitane, o piatra transparenta si inodora care costa un milion. Imi trebuie curaj ca s-o-ncerc si pe asta, sunt cam sceptica in privinta frecarii subratului cu un cataroi mineral atat de scump:|

Deocamdata m-am oprit la Uriage, pentru ca citisem o parere saptamana trecuta intr-un comment pe un blog.
Are 30ml si a costat 35lei; da, o sa spuneti ca 30ml e foarte putin, asa am fost si eu tentata sa cred. Insa sistemul de pulverizare este fara gaz inert, este ca un fas in genul celor de geamuri. Un fas ajunge pentru fiecare subrat, intins putin cu degetele pe toata zona.
Intra foarte rapid in piele si lasa o senzatie putin racoroasa si foarte proaspata; in 5minute pot sa ma-mbrac, si nu lasa urme albe nici pe bluze negre, alt avantaj. L-am folosit dupa ce m-am epilat cu ceara la domiciuliu si a actionat ca un balsam, calmand pielea si vazandu-si de treaba antiperspiranta totodata.
Miroase foarte subtil si frumos; desi am gasit in ingrediente nefericitul Aluminium Chlorohydrate, in rest lista este destul de demna de un nume atat de respectabil.


L-am folosit toata saptamana si pot sa ma declar 98% multumita; n-am transpirat decat atunci cand am facut maraton pe traseul Universitate-Romana in 10minute sau am discutat despre licenta cu marea scriitoare care-mi coordoneaza lucrarea. Daca trece vreun deodorant testul asta, eu il propun la premiul Nobel al deodorantelor :))
 In concluzie, il recomand!

P.S: Data viitoare voi supune testarii deodorantele de la Alverde, despre care am auzit multe lucruri bune, insa pe care n-am avut ocazia sa le vad la fata pentru ca n-am niciun DM pe langa mine :(

13 comentarii:

  1. Draga mea, daca tot fugi tu de aluminiu, parabeni & other bad boys, de ce nu incerci ceva cu adevarat natural? 100% natural. Uite un deodorant de la Jovis, foarte "curat": http://www.breslo.ro/Product/Deodorant_204291 Si am auzit numai vorbe bune despre el.

    Iar cu piatra de alaun de la L'Occitane... hmm... de ce ai da atatia bani pe ea? Gasesti si la alte firme, la preturi mai decente (si doar e acelasi pietroi, aceeasi substanta, comercializata de diferite firme). Dar din cate stiu, nu este eficient pe termen lung, trebuie reaplicat la cateva ore...

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu, Clara, de deodorantele astea handmade...nu sunt atat de obsessed de aluminiu si&stuff, doar putin :))
    Problemele in acest moment sunt:
    1.ca n-am cum sa comand chestii naturiste via Posta Romana pentru ca n-am inca buletinul schimbat aici, unde m-am mutat.
    2. nu sunt atat de handmade/natural obsessed, nu mi-am facut din asta un stil unic de ingrijire, o religie; pastrez si urme de scepticism, cu atat mai mult pt un deo, pentru ca am si o problema destul de urata si nu sunt eu 100% sigura ca un deo natural o poate rezolva(mereu am fost Gica-contra!)

    Cu siguranta n-or sa treaca pe langa mine produsele de acest gen, insa momentan incerc ceva la-ndemana si mai confortabil psihic. Sunt un pic burgheza, cum ar spune prietenul meu, momentan prefer dermocosmeticele.

    La L'Occitane nu era piatra de alaun, ci cristal. Oricum sunt foarte sceptica si-n privinta asta, pana oi avea timp sa cantaresc variantele bine mai e...

    RăspundețiȘtergere
  3. Irina, piatra de alaun sau cristalul este acelasi lucru - un sulfat de aluminiu si potasiu cristalizat ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu o prietena care foloseste acest deodorant si e foarte multumita de el!
    Sa stii ca si mie imi place mult Nivea Pearl Beauty dar de la un timp a devenit ineficient si pentru mine..
    Eu nu am mari probleme cu transpiratul (poate doar vara) insa sunt OBSEDATA sa nu miros (desi nu miros). Cel mai bune deodorant la acest capitol, pentru mine este cel de la Adidas, spray, "Fresh" se numeste (are capacul albastru). Poate il incerci sub forma de stick sau roll on (daca spray nu vrei).

    RăspundețiȘtergere
  5. Nivea Pearl Beauty mi-a placut si mie intr-o perioada. Insa am observat ca dupa cateva saptamani daca mirosi continutul... Cah! asa ca am renuntat la el. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Roll-on de la Sebamed am avut eu mai demult şi nu m-am împăcat bine cu el. Transpiram un pic şi cam miroasem, aşa că l-am folosit doar prin casă, nu aveam încredere să ies pe stradă dată cu el.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu l-am avut pe cel de la Vichy dar nu mi-a placut deloc, desi am inteles ca exista la Vichy un tratament care ar da rezultate mai bune (pe acela nu l-am incercat) si nici cel de la Roc (banuiesc ca de Keops e vorba) nu mi s-a parut eficient si pe deasupra e si destul de scump, insa mentionez ca eu transpir mai mult decat e normal.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Shopperita: am incercat Adidas (de fapt ce n-am incercat?!), si fara succes...

    @Ana-Maria: pai poate-ti expirase, sau fusese tinut in conditii necorespunzatoare...la mine n-a fost vorba de asta, pentru ca am folosit vreo doua tuburi inainte sa ma conving ca nu mai are niciun efect..

    @Gaby: mersi pt pontul cu Sebamed, n-o sa-l incerc prea curand:D Ideea cu astea naturale e ca transpiri, insa macar nu mirosi; daca mirosi, something's wrong!

    @Jade:stiu de tratamentul ala de la Vichy, zice ca stopeaza transpiratia pt 7zile :O
    Chestia e ca se aplica seara...iar eu inca am dubii cu treaba asta, sunt obisnuita sa ma dau dimineata cu un deo!
    Eu vreau sa incerc Roc(da, Keops) data viitoare,si pe cele de la Alverde, pt ca am auzit numai de bine in privinta lor.
    Si eu transpir mai mult decat inainte, si mai si miroase:-<

    Sfatul meu pt voi, fetelor, e sa nu mergeti la un salon decat daca stiti ca nu refolosesc ceara...altfel patiti ca mine...cine stie ce micoze si infectii luati, pe langa bacteriile altora:|

    RăspundețiȘtergere
  9. Irina si eu am avut un tratament-antiperspirant (e drept avea o cantitate mai mare de aluminiu, fiind un produs destinat persoanelor care sufera de hiperhidroza) care se aplica seara si pentru mine a functionat, scria pe el ca poti face dus fara nicio problema dimineata ca rezista si ca poti aplica si deodorantul tau normal in timpul zilei. Poate si cel de la Vichy functioneaza asemanator.

    RăspundețiȘtergere
  10. care anume, pot intreba?:D
    Si da, cel despre care vorbesc de la Vichy merge pe acelasi principiu...eh, am timp destul sa incerc toate deodorantele din lume:P

    RăspundețiȘtergere
  11. Irina, se numeste Maxim, se distribuie in Romania prin www.bluebridge.ro. si mai nou se gaseste si in unele farmacii, gasesti la ei pe site farmaciile care il distribuie (am zis sa nu dau nume in primul comment sa nu creada lumea ca fac reclama sau mai stiu eu ce). Eu am avut rezultate bune cu el (eram foarte complexata din cauza faptului ca transpiram tot timpul si eram nevoita sa port haine care sa ascunda cat de cat acest lucru). Am vazut ca acum au si o varianta fara aluminiu insa oricum e cam piperat la pret (60 ron pt varianta clasica si 100 ron pt cea fara aluminiu), dar te tine destul de mult, fiindca in cazul meu, l-am folosit din ce in ce mai rar fiindca nu am mai avut nevoie (acum de exemplu nu il mai folosesc deloc, desi ma gandesc sa il iau din nou, sa il am de back-up). Eu am avut varianta clasica, despre cel fara aluminiu nu pot sa iti dau informatii. Sper ca ti-am fost de folos, o seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Jade, multumesc mult, e bine de stiut in caz de nevoie:)
    Ma enerveaza chestia cu facutul reclamei, pai daca e bun produsul normal ca o sa-l recomanzi, mie mi se pare cat se poate de ok.
    O seara placuta si tie:*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. ah si ce am uitat sa mai spun e ca nu e indicat sa te dai cu el chiar dupa ce te-ai epilat sau daca ai pielea de la subrat foarte sensibila, fiindca apar niste mancarimi neplacute din cauza faptului ca e un produs puternic, eu nu am avut dar am citit despre alte persoane ca au patit asta. :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails