9 octombrie 2010

Fara ce nu pot trai (bine) in sezonul rece

Din portfardul pe care-l tin mereu in geanta nu lipseste o mini-crema pt maini (desi acesta este unt pt corp teoretic, este foarte gras si-mi place cum lasa pielea) si un balsam de buze (Neutrogena este cel din poza, dar acum am si Carmex :D)

Tot prin geanta tin si o cutiuta mica in care adun fel de fel de pastile...niciodata nu stii cand ai nevoie de ele (un nurofen, un paracetamol, un strepsils, niste metoclopramid, plasturi pt rani etc)

Vitamine iau toamna si primavara, iar in sezonul rece iau zilnic un sfert de pastila efervescenta de Vit C (250mg). Imi plac cele efervescente mai mult decat cele de inghitit pentru ca le pot sfarma si astfel alege concentratia, si prefer Redoxon in special pt ca sunt foarte concentrate, iar la raceli iau pana la 1gr. Asa am reusit iarna si primavara trecuta sa nu racesc deloc!

Termosul mi-este foarte folositor, pentru ca sunt dependenta de ceai verde, iar uneori chiar n-am timp acasa, asa ca-l iau cu mine la facultate(si este foarte bun iarna, cand chiar ai pofta de o bautura calda). Unde sa mai pun ca este frumos foc, si unic prin Romania (si are si valoare sentimentala, fiind cadou de la Andrei! )

Cum se raceste vremea, cum mi se usuca tenul, asa ca Clean-Ac ma salveaza, la propriu! Acum ca am scapat de cosuri, ma gandesc serios sa investesc in alta crema hidratanta, eventual cu spf. Sugestii?:D

Si pentru ca vreau sa-ncerc sa scap de semnele post-acnee, acum pot folosi linistita retin-A, dat fiind faptul ca nu mai exista riscul de fotosensibilizare; de asemenea il voi folosi de-acum inainte pe post de exfoliere chimica,pentru ca momentan altceva mai scump nu-mi permit.

Pentru ca si pielea din jurul ochilor sufera la frig (chiar mai mult decat cea a tenului), am ales crema de la Cosmetic Plant, pe care am mai folosit-o si in anii trecuti, in sezonul rece. Nu este grasa, insa este mai consistenta decat roll-on-ul cu cafeina de la Garnier, pe care-l foloseam vara. Plus ca previne aparitia ridurilor fine (nu este inca cazul, la 21ani, insa tot mai bine este sa previi decat sa tratezi).

Daca vara urasc fondul de ten, iarna parca nu pot fara; simt ca in felul asta-mi apar putin tenul de intemperii, plus ca arat finisata ca o papusa:D Imi place acesta pentru ca are acoperire medie si nu lasa un aspect de masca. I-am facut si un review aici.

Pentru demachiatul stratului de machiaj de pe fata mea, folosesc seara laptele Doina cu laptisor de matca, pe care-l aplic pe fata umezita, masez usor un minut si-l sterg cu un buretel demachiant, si el umezit. Am gasit la Carrefour un astfel de set de 4buretei cu 8lei,iar  despre Doina cititi mai multe aici.

Si bineinteles, nu putea sa lipseasca tocmai ea din top, ba chiar as pune-o pe locul 1 fara rezerve! Este nemaipomenita pe post de balsam de buze (cand sunt crapate si uscate), pentru mainile care se usuca in ultimul hal de la frig, pentru tenul uscat si sensibil, pentru bataturi, rani si zagrieturi, pentru coatele si genunchii uscati, pentru zona din jurul narilor care se face ca pielea de crocodil cand suflii mult nasul...si lista ar putea continua la nesfarsit, pt ca personal, o consider un adevarat panaceu! Exista variante de 20si 40gr la cutiuta, cea de 20fiind mai practica in geanta. Si nu costa mai mult de 4lei!



Voi de ce nu va puteti desparti in sezonul rece?

7 comentarii:

  1. Am doua balsamuri in portfardul din geanta: Carmex si Neutrogena! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, m-ai facut si pe mine curioasa de crema pentru ochi de la Cosmetic Plant. Am auzit de ea, dar n-am indraznit s-o cumpar, asadar vreau sa te intreb daca nu a avut efecte ciudate asupra pielii din zona ochilor, in sensul sa o umfle sau alte chestii mai neobisnuite. Garnier roll-on a folosit mama mea o perioada si a constatat ca ii umfla pielea si nu a fost multumita, prin urmare vreau sa stiu daca si in cazul cremei Q10 efectul este acelasi. Coincidenta face ca si eu sa am 21 de ani si parca mi-e teama sa incep de la varsta asta sa folosesc creme antirid pentru ochi.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna, Dia!
    Cremei de ochi o sa-i fac un review cat de curand; pana atunci, iti spun ca am avut o mica reactie,la fel a fost si toamna trecuta cand am trecut la ea, dupa crema de vara:prima oara cand am aplicat-o s-a inrosit usor zona, dar a trecut in 10min. si nici n-a usturat.De umflat nu s-a umflat nimic:P
    Daca nu vrei sa incepi sa folosesti creme antirid(desi asta nu e puternic anti-rid, doar are Q10) , poti sa-ncerci de la Tis o crema cu albastrele, am avut-o mai demult si mi-a placut la nebunie; doar ca si ea are o textura de gel...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi mult! Astept si review-ul intre timp. :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, spune-mi si mie , te rog, cum iti prepari ceaiul verde si de care tip folosesti? cel simplu, de la oricare plafar sau investesti intr-un ceai verde special?
    Am citit despre beneficiile acestui ceai, insa pt ca nu reusesc sa-l prepar corespunzator, mereu imi prepar un ceai care e amar la gust si imposibil de baut.:) Asadar, tu cum ti-l prepari? :) Il si indulcesti?

    As vrea sa-ti urmaresc postarile prin email pt ca eu nu am blog. Poti, te rog, activa optiunea respectiva? Mi-ar fi mai usor asa. Merci.;)

    RăspundețiȘtergere
  6. buna, Daria! pana acum foloseam ceaiul verde de la plafar, insa l-am descoperit pe cel de la pliculet de la Teekanne, care e mult mai comod de preparat. Secretul este, in orice caz, sa nu-l lasi mai mult de 2min, pt ca devine amar. Nu-l indulcesc, oricum cel de la Teekanne are o aroma foarte buna (Zen Chai se numeste specialitatea asta).

    O sa incerc sa vad ce pot face ca sa ma poti urmari prin mail...daca nu reusesti poti intotdeauna sa ma adaugi la bookmark si sa mai verifici pagina, once in a while :)
    O zi frumoasa sa ai:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails