1 octombrie 2010

Masti pentru par Wella

Am incercat Power Mask ultima oara cand m-am tuns; asa a considerat hair stylista mea, ca am parul degradat; sau ca am nevoie de un tratament mai radical.
Si mi-a lasat-o aprox 5min; dupa ce m-a tuns si mi-a aranjat suvitele, parul arata super, si a stat asa vreo 3zile. Mi-a placut faptul ca mi-a hidratat varfurile,chiar daca fusesem coafata cu foehnul si placa...plus ca nu prea am experimentat hidratarea cu mastile din comert. Parca le "lipise", si a tinut rezultatul...pacat ca n-am continuat sa o folosesc...asta din ratiuni pur materiale (banuiesc ca pretul ajunge undeva la 100lei).
Lifetex pt par vopsit am folosit la mama prietenului meu,pt ca ea are in baie numai produse Wella. Vopsita am fost, asa ca mi-a priit. Contine extract de caise si promite intretinerea culorii si prelungirea cu pana la 35% a "vietii" parului vopsit. Eu sunt o norocoasa, pentru ca parul meu e plin de viata chiar si vopsit, asa ca n-am putut decat sa constat ca-i ofer un rasfat suplimentar. Si unul olfactiv, pentru mine.
Mai mult decat sa-l descurce-ca orice alta masca-nu cred ca a facut.

Am mai incercat tratamentul leave-in Extra Rich Hair Ends Elixir tot la socrella mea si trebuie sa-l votez cu 5stele din 5! Nu ramane gras pe varfuri si "lipeste" efectiv varfurile, insa pana la a 2a spalare; da un aspect ingrijit firelor rebele si le hidrateaza fara sa ingreuneze coafura.Contine extract din ulei de migdale si miroase foarte frumos.
Este viitoarea mea achizitie in materie de hair products! Si aici costa in jur de 50lei pt 50ml care se consuma relativ greu, avand in vedere ca n-ai nevoie de mai mult de 3-4picaturi, asta daca il aplici un pic si pe lungimea parului pt un plus de "moliciune".

In concluzie, as recomanda o doza de Power Mask pentru parul degradat, care are nevoie de un "service" rapid si eficient, si Serumul pt varfuri; masca pentru par vopsit nu m-a dat pe spate, asa ca, personal, n-as da banii pe ea.

Imi permit cu greu si serumul de la Wella, ce sa mai vorbesc de visele mele cu Kerastase, Joico, Goldwell etc etc...

2 comentarii:

  1. A doua masca nu m-a impresionat deloc, insa prima "suna" promitator, mai ales ca in momentul asta mai am putin din samponul SP balanced scalp care chiar imi place.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat si eu samponul acela, insa la mine n-a functionat :(
    Chiar iti recomand prima masca, cred ca merge de minune in anotimpul rece, cand parul e mai fragilizat.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails