8 octombrie 2010

Nivea Natural Beauty

Pentru ca a acumparat o lotiune tonica si un gel de spalat pentru fata, mama mea a primit super-exclusivista mostra de Nivea Natural Beauty, formata dintr-un gel-scrub de spalat si o crema; au ajuns pe mana mea, pentru ca e de datoria mea ca aceste informatii pretioase sa se adune intr-un review ;))
Ambele au 1,5ml si mi-au ajuns pentru 2folosiri, dimineata.

Tin sa lamuresc diferenta dintre scrub si peel, care pentru mine e una foarte importanta (nu degeaba sunt filolog, am facut si o lucrare la facultate pe dinamica lexicului romanesc in domeniul frumusetii :P).
Asa cum zice si dictionarul meu Oxford, scrubul implica frecare, deci automat un ceva cu particule abrazive, pe cand peel-ul implica si el scaparea de un ceva (coaja unui fruct, spre exemplu, dar si stratul de celule moarte ale pielii), insa nu implica frecarea. Cel mai bine va dati seama de lucrul asta gandindu-va la mastile tip peel-off (Oriflame, Yves Rocher etc), cand desprindem pelicula ce se usuca pe fata, antrenand si dezlipirea celulelor moarte.

Deci din start nu agreez denumirea gelului de curatare Beautifying daily peeling, pentru ca este un scrub cu particule fine, gen zahar fin. N-am avut nimic de obiectat impotriva efectului; da, mi-a curatat pielea si m-a scapat de cateva celule moarte (desi este fin, nu stiu daca sunt de acord sa-l folosesti zilnic...dar este vorba de preferinte personale).

Crema se lauda cu un efect natural de stralucire si corectare a imperfectiunilor, trambitand faptul ca fdt este daunator pielii. Nu, zau?
Sperand ca niste nume exotice precum lapte de mango si proteine din casmir sa te atraga in ceea ce priveste ingredientele, promite sa acopere micile imperfectiuni, sa hidrateze si sa dea un aspect stralucitor pielii. A, si ca are filtru UVA/UVB, ca toate produsele Nivea (unde, nu stiu, ca pe mostra nu scria indicele).
La hidratare n-o sa-i reprosez nimic (este una lejera), insa la stralucire da: pana si ochii mei de-abia dezlipiti la 6:30dimineata au observat ca sunt niste particule nesimtite de sclipici care-ti fac fata sa sclipeasca la propriu. Pana si mama m-a intrebat ce mi-am pus pe fata de sclipeste asa, si n-am luat-o ca pe un compliment; noroc ca s-a estompat pe parcursul zilei.

In concluzie, n-am fost deloc multumita, si prefer clasicul fdt ori crema nuantatoare. Nu va mai zic ce ingrediente cu nume care-ti impleticesc limba au ambele produse...
La pretul asta, mai bine investiti in dermocosmetice si folositi o pudra cu sclipici pe pometi sau cum preferati, decat sa aratati ca un glob de Craciun :|

7 comentarii:

  1. eu am avut crema asta anul trecut, din Germania, cand la noi inca nu aparuse. Ma dadeam zilnic cu ea, imi placea cum imi lasa tenul, nu era asa sclipicios cum e la tine si imi placea mirosul :X Ma tot gandeam daca sa o iau din nou ori ba...dar avand in vedere ca am probleme mai nou cu tenul, am optat pentru crema matifianta de la Nivea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am uitat sa zic de miros...e relativ placut. Iar ce-mi zici tu nu face decat sa-mi intareasca convingerea ca produsele din linii internationale sunt altfel atunci cand sunt destinate exportului in Est...pe scurt, sunt mai proaste, de cele mai multe ori.
    Si ce prb ai cu tenul? Doar faptul ca straluceste? Eu ti-l vad perfect ca o foaie de hartie :| Nu toate au norocul asta..

    RăspundețiȘtergere
  3. Irina da, eu de mult m`am 'consolat' cu gandul asta...la noi sunt altfel produsele..mai proaste :( Pacat...
    Si da, asta e problema mea cu tenul, straluceste ca un bec! Nu`i destul ? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nuuuuuuuu, normal ca nu-i destul :)) Eu ma chinui si sa scap de semne si mici cicatrici de la acnee, pe langa excesul de sebum. Reconsidera problema, n-ai nimic :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Atunci ma bucur ca nu am alte probleme, si ca pot scapa de luciu cu o crema buna:)
    Eu zic sa incerci crema cu extract de melci de la Herbagen. Sigur o sa iti faca bine...am citit numa` lucruri bune despre astfel de creme si despre lichidul acela de la melci..

    RăspundețiȘtergere
  6. o s-o incerc probabil, pt ca nu-mi scapa nimic :)) Insa momentan nu ma tenteaza absolut deloc :-s
    Sper sa trec peste prejudecata...mi-e nitel scarba cum vad melcii tarandu-se :|

    RăspundețiȘtergere
  7. La inceputul anilor '80, o familie din Chile, America Latina, avea o mica crescatorie de melci. In timpul manevrarii cochiliilor, lucratorii de la ferma de melci se alegeau cu mici taieturi la maini. Rani care se vindecau mult mai repede decat era normal. Fara infectii sau cicatrice, pielea lor ramanea moale si catifelata. Oare de ce? Secretul: secretiile melcului sunt prietene cu pielea umana :)

    (http://www.elicina.ro/)

    Daca asta e solutia, eu zic sa treci peste faptul provenientei extractului si sa incerci :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails