16 octombrie 2010

Sapun Galador cu fulgi de ovaz

Ma pot numi dependenta de sapunurile Galador!
L-am cumparat pe acesta (il gasiti la naturaplant) pentru ca am zis ca-i mai bun decat sapunul normal in sensul ca exfoliaza putintel la spalare, si e adevarat. Nu mai folosesc buretele de cand ma spal pe corp cu sapunurile acestea divine, insa, pentru a recupera, ma exfoliez cu zahar la doua saptamani.

Ce ma uimeste la el este ca la clatire observ cum spuma este putin colorata si-aduce a "jeg"...fiind toamna, umblu imbracata, deci n-are cum sa fie praf si mizerie;nici culoarea sa maronie nu influenteaza treaba asta, pentru ca uneori este mai mult, alteori mai putin...adica pielea mea adunase atata murdarie?:-s Si gelul de dus n-o scotea?!

Mi-am dat seama ca intr-adevar miros adorabil, iar acesta de ovaz persista mai mult pentru ca, din cate puteti vedea din poze, mesterul fabricant a scapat cam multe uleiuri esentiale in acest sapun :)

Planul meu vizeaza sapunul cu catina pentru tenul mamei si pe cel cu galbenele pentru tenul meu tanar, post-adolescent si cu reminiscente de acnee usoara.

 Rare sunt numele in privinta carora bag mana-n foc fara sa le fi incercat, iar Galador e unul din ele. Plus ca ambele sapunuri incercate pana acum au trecut testul spalarii fetei (n-au uscat absolut deloc tenul, si l-au curatat fara repros), asa ca de-abia astept sa am baia plina de sortimente Galador :X
Va sfatuiesc sa taiati orice sapun in bucati mai mici; nu se va irosi si este mai practic :)

  Miros foarte frumos, fac o spuma minunata si pielea se simte foarte bine cu ele; am constatat ca dupa epilarea cu lama pe picioare, nu mi s-a mai uscat pielea, si n-a mai fost nevoie de crema. Minune? Poate...

Un comentariu:

  1. Se pare ca dupa 2 ani, nu se mai fabrica cel cu galbenele. Cel putin pe site-ul oficial Galador nu mai e :-<

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails