4 octombrie 2010

Sfatul zilei: Exfoliere chimica ieftina si eficienta

Vorbesc despre exfolierea chimica, cu hidracizi (AHA, BHA); banuiesc ca stiti toate ce inseamna limbajul asta criptat.
Alfa si betahidracizii actioneaza chimic la nivelul epidermei, eliminand celulele moarte si lasand-o mai ferma si mai neteda. Pentru o lectie mai desfasurata, cititi aici.

Am dat peste site-ul Floritene (stuff made in Italy) dupa multe cautari, acum un an; am gasit informatii mai mult decat satisfacatoare, asa ca va recomand sa aruncati un ochi si sa stabiliti produsul in functie de nevoile pielii.
Fiolele despre care va vorbesc au 3ml si ajung destul de mult. Se gasesc la naturaplant sau la standul cu cosmetice de la statia de metrou Universitate (probabil ca si in multe alte magazine de tip naturist). Fiecare fiola costa in jur de 5lei.



Seara sau dimineata (recomand seara, pentru ca pielea se poate inrosi si ciupi usor) se aplica un strat subtire, dupa ce ati curatat tenul. Dupa 10minute se aplica crema obisnuita. Atat de simplu e!
As I was saying, le-am folosit regulat pana sa pun mana pe Retin-A si ma declar multumita; personal, le-am folosit seara si n-am mai aplicat crema. M-a piscat putin fata, insa a fost suportabil, iar efectul s-a aratat cam dupa o luna de folosire (de 2ori pe saptamana).


Eu am fiola cu Iris(aplicare strict pe eruptiile acneice-"vulcanul" scade pana a 2-a zi) si pe cea cu Zmeura,pentru puncte negre. Si mama a a folosit-o pe cea cu colagen in jurul ridurilor "laba gastii" si se estompasera usor liniile; desigur, de disparut n-or sa mai dispara decat prin chirurgie :P

Asadar, sfatul meu este sa le incercati (creme ori alte produse de la ei n-am mai testat si nici nu ma tenteaza).
Sa aveti o seara frumoasa si o piele cat mai luminoasa :)

11 comentarii:

  1. imi poti spune exact unde e magazinul de la universitate?mersi:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai cobori la Univ., urci pe scari (inspre iesirea cu pasajul) si chiar pe dreapta, inainte de iesire e un butic cu chestii de mancare si asta, cu fel de fel de tampenii sclipicioase ;)),
    Repet, nu iesi din metrou; tre' sa-l stii, oricum iti sare-n ochi ;)
    Ce greu e sa explici doamneeee :))

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmmmmm...o sa incerc maine.multumesc frumos pt raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare!
    Tocmai mi-ai amintit de Floritene. Nu stiam ca sunt facute in Italia tot ce stiam e ca Floritene e o companie romano-elvetiana. Parca!
    Anyway, aceste fiole sunt foarte bune eu am avut varianat acu iris si cu zmeura? Sper sa nu vorbesc prostii. O fiola costa multicel pentru cantitate dar avand in vedere concentratia de AHA si usurinta cu care poate fi folosita ma declar multumita.
    De altfel am inteles ca cea mai buna exfoliere e realizata de Retin A combinata cu AHA.
    Chiar o sa mai imi cumpar cand merg in Bucuresti, si eu tot de la Natura Plant, pe acolo pe la Hanul lui Manuc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow Ruxi, cum poti sa combini si AHA-ul, si Retin-A? Pai la atatia acizi nu-ti arde fata? :-s

    @extramicuta: cu placere; naturaplant e pe la unirii,aproape de biserica stavropoleos. Acolo gasesti un "meniu" mai bogat...

    RăspundețiȘtergere
  6. grrrrrrrrrr,nu am gasit magazinasul:( oi fi chioara?:-ss

    RăspundețiȘtergere
  7. :-?? mai bine de-atat nu stiu sa explic...ai urcat cu scarile rulante inspre pasajul cu tnb, universitate si coltea? Eu l-am vazut si azi-dimineata, nu s-a mutat din loc:)) E chiar in dreapta cum ai urcat cu scarile...
    incearca la naturaplant, e aproape de metroul de la unirii. Plus ca n-am verificat daca la universitate mai au, eu le vazusem asta-vara...

    RăspundețiȘtergere
  8. multu;)) ma duc azi in expeditie la unirii:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna! Uite, tocmai am intrat pe site si am sa comand niste fiole din astea:). Tu spui ca ai scapat de problemele cu acneea.. Poti sa-mi spui exact ce anume a avut efectul? Eu imi mentin tenul cu anticonceptionale, dar cum fac o pauza cum imi ies iar cosurile si momentan sunt in cautare de alternative:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Alexandra, si iarta-ma pt raspunsul intarziat, netul meu a innebunit 8-|

    Si eu am scapat de acnee cu anticonceptionale, iar acum planuiesc sa renunt la ele, avand in vedere ca m-am si despartit de my long-time boyfriend si n-am de gand sa intru intr-o relatie prea curand...si oricum aveam probleme cu vasele de sange, asa ca trebuia sa renunt. Sper sa nu-mi revina cosurile:-s
    Am constatat oricum ca doar vara am o "explozie" in adevaratul sens al cuvantului...

    Revenind la fiole, trebuie sa-ti zic ca nu fac minuni! Sunt doar o modalitate mai eficienta de a-ti exfolia pielea mai adanc si mai puternic decat un scrub, care nu te scapa decat de stratul superficial al pielii.

    Te-as sfatui sa nu faci pauza la AC, pentru ca n-ai motive; mie, cel putin, medicul ginecolog mi-a spus ca nu e nevoie...doar sa iei niste hepatoprotectoare in paralel.

    Alta alegere poate fi o crema pe baza de AHA si BHA si aici iti recomand sa compari(si sa ceri mostre) de Cleanance K de la Avene, Effaclar K/ Effalclar Duo de la La Roche-Posay sau Sebium AKN/ AI de la Bioderma (pt astea am eu cateva mostre ramase, daca te intereseaza). Primele doua, cel putin, sunt keratolitice,indeparteaza exact ce trebuie.
    A, tot in aceeasi categorie intra si un Skinoren, si-un Retin-A, care sunt mult mai puternice, asa ca te sfatuiesc sa mergi la un dermatolog pt ele.

    Am scris cam mult, asta-i baiul meu. Sper ca te-am lamurit nitel, in loc sa te incurc si mai tare:))
    Am recomandat Floritene pt ca sunt foarte ieftine in comparatie cu cremele de care am vorbit; nu cred ca ele te scapa de cosuri, insa ajuta. Sunt mult mai multe coordonate implicate in producerea acneei...hormonii, alimentatia etc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna Irina,
    Ai idee daca se gasesc astfel de fiole si de BHA?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails