7 octombrie 2010

Sfaturi de beauty din Elle

Am citit insetata Elle-ul frantuzesc, numarul din 11iunie; de un nr mai recent n-am facut inca rost si nici n-o sa am timp prea curand.
Asa ca m-am gandit sa va impartasesc (si sa traduc) cateva sfaturi date de diverse nume, unele mai cunoscute, altele nu...cu unele sunt de acord, altele par putin ciudate, cateva sunt de bun simt...le cititi si vedeti. Enjoy it :)
Elettra Wiedemann, manechin si imaginea Lancome: "Ma declar impotriva peelingurilor si microdermoabraziunii! Epiderma este vie, are propriul ei proces de reinnoire, asa ca sa-l respectam. Utilizate zilnic,dimineata si seara, un demachiant, un tonic si o crema buna sunt suficiente pentru sanatatea pielii".

Bobbi Brown (cred ca nu e om pe blogurile de beauty sa n-o stie): "Pentru un efect iluminant si de intinerire, trucul meu e sa termin machiajul aplicand un strop de ulei pentru ten pe pometi".

Francois Nars, make-up artist: "Cel mai bun sfat pentru un machiaj reusit e sa investesti in pensule de buna calitate".

Karim Rahman, make-up artist L'Oreal Paris: "Nu aplic niciodata mascara pe varful genelor, asta le ingreuneaza si nu le curbeaza bine; tehnica este sa o aplici de la radacini, pentru ca apoi sa intinzi catre varfuri".

Madeleine Cofano, stilist: "Pentru un ten frumos, aplic in fiecare seara, dupa demachiere, crema foarte grasa pe care o masez timp de cateva minute; o clatesc cu apa calduta, iar apoi aplic apa termala". (Obiectia mea este ca, daca ai tenul deja gras, s-ar putea sa te trezesti injurand-o pe tanti Cofano).

Claire Bavet, make-up artist Chanel: " Cand aplic un fard albastru marin sau maro pe pleoape, adaug cateva tuse subtile si pe sprancene, pe care le perii dupa aceea. Efectul este aproape imperceptibil cu ochiul liber, insa asta aduce mai multa armonie privirii".

Isabelle d'Ornano, vice-presedinta Sisley: "Pentru a evita barbia dubla, am gasit o chestie foarte amuzanta, pe care o fac de cate ori nu ma vede nimeni: scot limba si incerc sa-mi ating varful nasului cu ea. Lucrez muschii acolo unde este nevoie!".
Scarlett Johansson: "Folosesc frecvent apa de trandafiri pentru a-mi reinprospata machiajul si tenul. Un mini-vaporizator tinut in geanta e mereu salvarea mea, un singur fas (in franceza e pschitt) ajunge pentru un efect glam".
Lucia Iraci, stilist: "Secretul femeilor siciliene: pe parul umezit, inainte de a-l sampona, masati radacinile cu un pumn de sare grunjoasa amestecat cu o picatura de ulei esential de lavanda." (Eu una am rezerve in privinta asta!)

Fred Farrugia, make-up artist: "Pentru a crea efectul de buze "muscate", aplic pe buze, cu degetul, fard de obraz in orice culoare , dupa care acopar buzele cu vaselina. Culoarea este mult mai puternica, iar buzele sunt stralucitoare!".

Marie-Helene de Taillac, creatoare de bijuterii: " Vara port numai cercei din aur, pentru ca reflecta lumina in jurul fetei si face pielea sa arate mai bronzata. Iarna port cercei roz pe care-i asortez cu blushul, pentru un aspect proaspat."

Ines de la Fressange: "Primul sfat este sa umeziti mereu tamponnul demachiant inainte de a va curata fata, pentru a nu agresa tenul. Si-al doilea, sa pun putina crema de zi pe peria mascarei mele, cand incepe sa se usuce; asta o face putin mai onctuoasa."

Juliette Swildens, designer: "Pentru un look natural si profund, aplic dermatograful foarte aproape de gene(si superioare si inferioare), si mascara. Le las sa se usuce, apoi sterg foarte putin cu discheta demachianta,cat sa estompez liniile." (Testat si placut :) )

3 comentarii:

  1. eu nu am rezerve cu sarea pe par!exista la lush un sampon pe baza de sare care este foarte tare!curata foarte bine,da stralucire si volum,trateaza scalpul-se numeste Big

    RăspundețiȘtergere
  2. hey Ale, multumesc de idee, atunci o sa-ncerc si eu, macar de curiozitate...dar cu o sare grunjoasa-grunjoasa, n-as vrea sa raman cu ea-n par. In Lush n-o sa investesc curand, am gasit niste sampoane tocmai bune pt scalpul meu, si nu stiu daca ei rezolva un par asa gras ...in schimb de miros si forma si culoare&all that stuff n-am ce sa le reprosez; daca revin la normal ma abonez la Lush!

    RăspundețiȘtergere
  3. Offtopic: te-am taguit! Sper sa-ti faca placere sa raspunzi!
    http://septembriejoi.blogspot.com/2010/10/ce-ma-face-fericita.html

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails