16 octombrie 2010

Trusa mea de make-up: Rimeluri

Am avut o mica neliniste lingvistica, nestiind daca sa le numesc rimeluri sau mascara. Desi a doua varianta e in uz la englezi si francezi, noi ramanem cu italienii si turcii de data asta, care si ei ii zic tot rimel. Si-apoi, mascara ar avea o singura forma pentru sg. si pl., ceea ce este nenatural limbii romane.
Gata cu teoria!
Va prezint ceea ce am in trusa momentan:


RIMMEL EXTRA SUPER LASH: L-am cumparat in octombrie anul trecut impreuna cu o revista, pentru numai 12lei. Nu ma asteptam la cine stie ce de la el, insa chiar imi place. Ramane pe lista "recomandatelor" pentru ca nu incarca deloc genele, avand o periuta perfecta din acest punct de vedere si tusul (culoarea) de o textura perfecta, putin lichida.

MAX FACTOR 2000 CALORIE: cumparat tot cu o revista, pentru 14-15 lei; evident, o afacere. Insa nu-mi prea place pentru ca-mi lasa genele ca paianjenii, si asta urasc cel mai mult la un rimel.

L"OREAL VOLUME MILLIONS DE CILS: 25lei, redus la jumatate de pret. M-a atras auriul elegant al ambalajului, faptul ca are un dispozitiv special care inlatura excesul de tus de pe perie, si faptul ca promite mult volum. Nu pot sa spun ca ma face milionara in gene (aici prefer Maybelline mai mult), sau ca peria e extraordinara; nu cred sa-l mai cumpar vreopdata, cu atat mai mult cu cat costa peste 40lei.

6 comentarii:

  1. Zi rimel si gata. Asta e numele original :)

    Toata lumea lauda 2000 Calories, se pare ca tie nu iti prieste :( Si eu il vreau, mai ales dupa ce am citit numai pareri de bine. Eu unde eram cand era cadou ? :(

    Cel de la Rimmel l`am avut si eu acum muuulti ani..dar nici nu mai stiu cum era...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi plac mie revistele cu cadouri! Insa, vorba Iguanitzei, eu n-am stiut ca s-a dat 2000 calories cadou, ca altfel aveam si eu acum!

    RăspundețiȘtergere
  3. deh, ce sa fac iguanitza, facultatea te tampeste cand e prea multa =))
    Stiu ca 2000calories este foarte bine cotat, insa mie nu prea mi-a placut...sa fi fost produsul asta intr-o stare mai precara, nu stiu ce sa zic, cert e ca nu mi-l voi re-cumpara, sunt atatea produse de incercat pe piata incat nu cred s-ajung sa am acelasi rimel de 2ori!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sadie, a fost prin ianuarie oferta...nu mai stiu revista, tin minte doar ca era cu Valentina Pelinel pe coperta...

    Si eu imi cumpar reviste cu cadouri, atunci cand iesi in castig! Acum vreau sa-mi cumpar InStyle cu gentuta aceeea cu franjuri, mi se pare superba, iar ce vazusem eu la Moa in acel gen costa cam 50lei...

    RăspundețiȘtergere
  5. mie-mi place multt l'orealul, si million cils chiar e fain la mine. am gene micute si rare. am vazut ca daca astept putin intre aplicari iese perfect, gene lungi, separate si destul de dese...

    rimmel e rimelul adolescentei mele, cred ca are 10 ani cel putin de cand e pe piata, daca nu chiar 12. stiu ca avea si reclama TV :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Anais(ce nume inspirat, imi plac si parfumul cu acelasi nume dublat, si de Anais Nin:) ), mie la cap. "lungire" nu mi-a mers bine decat cu xxl de la maybelline. In rest, eu caut volum, si pana acum cel mai bine s-au descuract Volume Express-urile tot de la maybelline.

    Suntem toate foarte diferite!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails