26 iulie 2011

Creme de corp incercate in ultimele luni

Pielea mea de pe corp este una normala, care nu necesita cine stie ce ingrijiri speciale, asa ca o crema de corp potrivita pentru mine trebuie sa fie destul de lejera, sa hidrateze bine si sa intre repejor in piele. Cu toate ca nu cer prea mult, rareori mi-a fost dat sa gasesc lotiuni care sa-mi placa atat de tare incat sa le cumpar si a doua oara. Printre cele care, totusi, mi-au placut, se numara cele de jos.
P.s: am trecut la dermocosmetice deoarece am avut mici neplaceri cu pielea, si de atunci m-am convins ca sunt mai bune decat Nivea&co. Ordinea folosirii a fost Exomega, Iwostin, Vichy, Kallos
credits: iwostin.com

1. Crema hidratanta de la Iwostin: nu i-am mai facut poza deoarece este terminata inca de prin februarie. Am cumparat-o la o super-oferta din farmacie (cam vreo 15ron) si am inceput s-o folosesc imediat, deoarece Iwostin mi se pare un nume care-si respecta promisiunile si eram incantata de ce rasfat o sa-i ofer pielii mele. In plus, recunosc ca anul trecut mi-am cam ignorat pielea corpului in favoarea fetei :(
Lotiunea este foarte alba si foarte fluida, in ciuda asteptarilor mele; credeam ca va fi o textura aproape de ceara, dat fiind ca e destinata pielii foarte deshidratate. Ingredientele sunt baby-approved, nu are absolut niciun miros, si ciudat este ca mi-a placut acest lucru pentru prima oara la o lotiune de corp. Tot pentru prima oara am experimentat o crema care se topea imediat in piele si in 5minute ma puteam imbraca fara nicio problema.
Pretul normal ajunge undeva la 35ron, insa cred ca mi-o voi mai cumpara in curand- am senzatia ca e foarte buna vara, in loc de crema post-soare.



2. A-derma Exomega de la Ducray (stanga, scuzati ambalajul, insa doar asa pot folosi si ultima picatura din creme): pe aceasta am folosit-o la recomandarea unei prietene tot asta-iarna, cand am avut o perioada in care ma manca pielea din motive necunoscute (apa, contactul cu puloverele, ceva in aer...nu stiu). Textura este una foaaaarte grasa, motiv pentru care am folosit-o doar seara; este destinata pielii atopice, cu tendinta de descuamare, insa mie mi-a facut foarte bine si fara sa am o astfel de piele. Nu prea mi-a placut mirosul, era destul de farmaceutic, insa nu insuportabil...sa spunem ca nu e in topul preferatelor mele :)
Ce mi-a mai placut la ea: imediat dupa epilare mi-a hranit pielea mult mai mult decat orice crema pe care am folosit-o pana acum. Pretul ajunge cam la 50ron, insa eu am facut schimb pe ea cu o prietena pe o pudra minerala pe care n-o foloseam hihi.

3. Lotiunea pentru piele normala de la Kallos este o achizitie recenta, din iunie; mi-a facut cu ochiul intr-un raft DM, am mirosit-o si mi s-a parut super. Are in compozitie cam toti parabenii existenti, insa nu ma deranjeaza, nu-mi permit sa traiesc numai cu dermocosmetice!
Textura este water-like, e un gel care intra mai repede in piele decat lotiunea de la Iwostin, si se simte foarte frumos ore bune de la aplicare. Mirosul este, again, foarte placut, si costa doar 6lei. Nu imi pare rau ca am cumparat-o!

 4. Crema din gama Essentielles de la Vichy a fost achizitionata la o alta oferta, alaturi de gelul de dus (cam 40ron ambele, la marime xxl, de 400ml). Stiam ca au miros foarte delicat, asa ca am profitat de ocazie; regret ca nu mi-am cumparat mai multe creme, pentru ca nu stiu cand mai vine oferta asta, de 400ml la pret de 200ml.
Are o formula foarte prietenoasa in ceea ce priveste ingredentele, iar textura este undeva intre Iwostin si Exomega: nu intra imediat in piele, insa nu dureaza nici o ora pana o face, si cu siguranta nu lasa un film lipicios pe piele. Hidrateaza foarte bine si trebuie sa spun ca este in topul preferintelor mele datorita mirosului delicat de trandafiri: not too heavy, nu inexistent...si folosita impreuna cu gelul de dus este un rasfat incredibil!


Voi ce creme de corp folositi? Sa curga recomandarile, pentru ca sunt atatea de incercat!

5 comentarii:

  1. Eu pentru corp folosesc o crema Honey& Milk de la Oriflame si Ulei gel pentru bebelusi :)
    De curand mi-am achizitionat si o crema Farmasi , tot asa cu toti parabenii din lume :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Laura M: crema cu lapte si miere de la Oriflame e un deliciu:X si sincer, ma gandesc in curand sa-mi iau o crema si un gel de spalat pentru bebelusi (nu stiu inca din ce gama sa fie). ma gandesc ca sunt super blande... si o sa ma interesez si de Farmasi!
    o zi superba sa ai:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu momentan folosesc o lotiune pentru copii de la Avon, o lotiune autobronzanta de la Alverde (care este foarte buna si nu miroase deloc a autobronzant) si lotiune de corp cu cocos de la Yves Rocher. Imi place cum arata lotiunea de la Vichy si ai facut o mare afacere cumparand-o la un pret convenabil.
    Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice compilation. I am using the one from St. Ives and I like it a lot..but it has loads of chemicals in it which I dont like. I might try one from Oriflame now!! :)

    xoxo
    calicoaster
    www.beautydiaries.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Momentan folosesc crema de corp cu unt de shea si plante bio de la Krauter si cea de la Bottega Verde care miroase a ciocolata!:X

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails