12 iulie 2011

Din nou...creme de ochi

Promit sa revin, aratandu-va nuanta slightly tinted a celei de la No7
...care sunt un subiect delicat, la fel ca si pielea pe care o protejeaza. In ultimele luni le folosesc pe cele de la Iwostin si No7.

Folosesc crema de ochi cam de la 18ani, deoarece a fost printre primele sfaturi de frumusete pe care mi le-a dat mama. Chiar daca nu simti nevoia de a folosi una (cum este cazul meu, deoarece nu-mi simt pielea uscata acolo), fa-o, pentru ca ochii iti vor multumi mai tarziu! In aceasta zona nu exista glande sebacee, iar pielea din jurul ochilor este automat mai fragila si are nevoie de extra-ingrijire.

Daca pana acum foloseam crema de la Cosmetic Plant, in decembrie am avut un episod foarte urat: ma trezeam cu pleoapa inferioara a ochiului stang umflata (nu toata, semana cu piscaturile de tantar, insa mult mai mari) si rosie, si ma manca ingrozitor. N-am putut sa-mi dau seama de la ce era, pentru ca in vremea aia foloseam demachiantul de la Ivatherm, cu care n-am avut niciodata probleme, nu puneam mana murdara la ochi, nimic. Dupa vreo saptamana de chin si de ingrijire cu crema de galbenele si ceai de musetel, a disparut, pentru ca, la Revelion, sa apara mai rau.
De machiat nu m-am machiat cam o luna (cu absolut nimic!), asa ca m-am dus la dermatolog, care, fara sa-mi spuna cauza, a reusit totusi sa-mi dea un tratament salvator, si de-atunci n-am mai avut probleme. Si atunci m-am decis sa investesc in ceva dermocosmetic; tinteam Avene, insa 60ron pentru 10ml era imposibil pentru mine, asa ca am cumparat gelul contur de ochi de la Iwostin. (varianta romaneasca arata usor diferit decat cea din poza linkului, as you can see)

In descriere spune ca intareste capilarele acestei zone si favorizeaza circulatia si drenajul limfatic, diminuand astfel cearcanele. Eu sunt norocoasa, n-am parte de cearcane ori de ochi umflati decat daca fortez nota si nu dorm bine, insa imi face bine deoarece hidrateaza intr-un mod foarte placut; acum il folosesc doar seara, insa cand il foloseam si dimineata il pastram in frigider, iar senzatia dupa aplicare era una extrem de placuta. Daca va luptati cu o piele usor sensibila si va este frica sa mai fiti cobai, v-o recomand, fiind si dermocosmetica. Unde mai pui ca are 25ml si costa cam 30 ron, so it's a bargain!

Crema de la No7 de la Boots a fost primita la un event si va marturisesc ca mi-a fost frica sa o incerc dupa tot ce s-a intamplat; vroiam sa i-o dau mamei, insa m-am gandit ca nu e prea devreme sa incerc ceva mai puternic anti-rid. Are un strop de culoare sidefata, motiv pentru care am ales sa o folosesc dimineata (insa nu este puternica, doar unifiaza si infrumuseteaza zona foarte subtil...e ceva in genul culorii de pe ambalaj), textura este usoara, e absorbita rapid in piele, si dupa 5minute poti aplica corectorul.
N-am observat imbunatatiri drastice ale pielii tocmai pentru ca n-am nevoie de raparatii majore in aceasta zona, insa imi place ideea ca previn niste riduri si ca protejez zona destul de sensibila de alte neajunsuri. Plus ca am senzatia ca are spf 15 (sau poate asa imi place sa cred!)
Am citit reviewuri destul de bune -aveti linkul in numele produsului- asa ca nu vad ce ar putea face rau. Ah, ar fi ceva : pretul. Cred ca depaseste 50ron, iar pentru 15ml again...este cam dureros pentru buget. M-am bucurat ca am primit-o cadou, insa o sa ma gandesc de doua ori inainte sa o re-cumpar. Preconizez ca voi folosi Iwostin pana n-or s-o mai fabrice (God forbid!)

Voi ce creme de ochi folositi? Care este preferata voastra?

3 comentarii:

  1. imi place tare cea de la Avene!!!!!!!!:x:x:x de aprox 2-3 ani ii sunt fidela!:)o zi frumoasa,pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. eu folosesc uleiul de migdale dulci - e 6 ron sticluta de 10ml la Plafar. Hidrateaza foarte bine pielea si m-a scapat si de cearcane :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @raluka: si eu as vrea sa-i fiu fidela, insa pretul nu ma lasa:P

    @clarra:ti-am retinut secretul cu uleiul de migdale, insa nu prea imi place sezatia uleioasa in jurul ochilor (nici chiar noaptea) si mi-e frica sa experimentez, chit ca e naturist. Momentan ma inteleg de minune cu Iwostin, dar probabil ca in 10ani o sa incep si eu cu uleiurile, cand o sa mai fabric niste riduri ;))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails