21 iulie 2011

Gradual self tan facial moisturizer de la Piz Buin

Cand am descoperit outlet-ul farduri.ro, am zis ca am ajuns in Rai! Nu le fac reclama, deci pot spune ca am dubii in privinta originii unor produse (parfumuri in mod special). Insa altele sunt chiar ok! Am pus ochii pe aceasta crema din prima pentru ca
1. imi doream sa incerc ceva Piz Buin (it's like the holy grail of self tanning, alaturi de St Tropez),
2. fata mea are nevoie de bronz pentru ca cel real se duce foarte rapid (la cate pun pe ten 8-| ) si cum corpul e bronzat, as arata nenatural cu fata mai alba.

L-am incercat in ultimele doua saptamani aproape zilnic si iata concluziile:
  • face ce spune, adica: dupa 3zile pielea are o nuanta frumoasa si foarte naturala -nu tu dungi, nu tu portocaliu, nu tu cojeala;
  • textura este foarte lejera, intra imediat in piele si o hidrateaza. Cu toate ca am tenul gras, nu pot spune ca mi s-a ingrasat mai tare sau mi-a matifiat pielea; e aceeasi senzatie pe care o am de la orice crema hidratanta.
  • nu mai simt nevoia sa pun crema dedesubt (aveam senzatia ca pe pielea normala o sa arate urat si ca o sa-mi apara cosuri- ei bine, n-a fost cazul). Doar atunci cand trebuie sa ies din casa folosesc Avene spf 20 dedesubt, dar se inteleg foarte bine si fuzioneaza pe piele.
  • are 40ml si a costat 30lei, deci mi se pare ok. Cred ca o s-o folosesc si vara viitoare!
  • mirosul este unul putin...ciudat, in sensul ca miroase a Johnson's (nu cred ca se mai fabrica lotiunea hidratanta autobronzanta, dar am avut-o acum vreo 5ani si mirosea identic), si...surpriza! Piz Buin e fabricat de Johnson&Johnson!
Anyway, il recomand pe timp de vara. Daca avea si protectie solara ar fi fost perfect, but you can't have it all, can ya'? Ingredientele sunt ok, rezultatul e frumos, expira in 2014, era sigilat...asa ca am incredere in farduri.ro, cel putin in privinta anumitor produse. Cu siguranta o sa-mi mai iau cate ceva de pe-acolo (am vazut ca au chestii Sally Hansen, care nu se gasesc la noi).
Textura e super-light, si intra instantaneu in piele

Intelegeti de ce smulg traducerile de pe orice produs pe care mi-l iau?!

2 comentarii:

  1. si mie imi face cu ochiul..dar pentru o luna,cat a mai ramas din vara..se merita?si-o pastra proprietatile si pentru la anul:-??

    RăspundețiȘtergere
  2. eu o folosesc si-n septembrie...si da, cu siguranta va fi buna si vara viitoare, are 12 luni valabilitate de la deschidere!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails