14 iulie 2011

Klorane vs. Batiste

Am incercat, in trecut, samponul uscat de la Klorane (reviewul aici) , dupa ce am vazut ca frantuzoaicele sunt lesinate dupa efectele lui. Avand parul gras, mi-am zis ca e solutia minune pentru problemele mele, avand in vedere ca nici nu ma spalam pe cap zilnic. N-am fost data pe spate, ba chiar am fost dezamagita de felul in care rmaneau radacinile dupa, asa ca am cugetat ca e mai drept sa-mi tin banii in buzunar.

Asta pana cand am vazut o oferta la Batiste, doua sampoane la 40ron sau cam asa ceva (le-am luat prin ianuarie). Si de atunci am terminat tot tubul Boho si il incep pe Diva, iar verdictul este pro-Batiste! Nu-mi lasa radacinile albe, chiar da volum parului pentru inca o zi in plus, iar ambele miros foarte misto.
Pretul este unul fericit, spre deosebire de Klorane, asa ca nu vad motive pentru care sa nu-l recomand fetelor care se lovesc de problema parului gras, sau pur si simplu celor cu par normal, care vor sa prelungeasca prospetimea parului si sa sara peste o spalare.
Inca o dovada ca nu intotdeauna ce e mai scump imi prieste :)

3 comentarii:

  1. Buna! voiam sa te intreb ai comandat de pe blogul samponuscat? acetse sampoane sau se gasesc si in supermarketuri?
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. hey! :)
    Samponul uscat Batiste este comandat de pe blog, deoarece nimeni nu-l mai importa in Romania (nu stiu cum de am uitat sa mentionez). Iar Klorane se gaseste in farmacii.

    RăspundețiȘtergere
  3. interesanta postarea... te astept si pe blogul meu.. poopici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails