20 iulie 2011

Light summer make-up

Probabil ca v-ati dat seama, rasfoind blogul meu, ca nu exista multe postari legate de machiaj; asta nu inseamna ca sunt cine stie ce muma padurii care nu pune nimic pe fata, dimpotriva. Am in trusa cam 10 produse "all-time favourites" pe care ma bazez oricand pentru un machiaj normal (nu ma omor deloc dupa machiajul curcubeu, pur si simplu am senzatia ca ma imbatraneste inutil si ca ma complic la fel de inutil).
 Frumusetea machiajului consta in ascunderea defectelor si evidentierea calitatilor, asa ca n-are sens sa-mi umbresc ochii cu 5nuante blenduite sau sa-mi pun culoare pe buze doar de dragul de a ma considera machiata (inca exista fete care fac asta). Imi place foarte mult cum arat si nemachiata, asa ca straduiesc sa keep it simple. Nu-mi sariti in cap zicand ca un machiaj bun nu te imbatraneste, stiu asta; chestia e ca imi place mai mult naturaletea, chiar si in machiaj :)

Ma bazez pe un primer bun (cel de la Benefit), un fdt la fel de bun (Clinique Superbalanced), un anticearcan si un concealer grozav (momentan ma gandesc sa investesc in secret camouflage al Laurei Mercier). A, si sa nu uit rimelul, care poate fi orice brand (in general ma inteleg bine cu el), si un blusher bun (Bourjois).

Facultativ, vara folosesc un bronzer (momentan unul de la Yves Rocher si mai dau iama in cel de la Benefit -California in a compact- al surorii mele) si creioane de ochi mai vii (in general folosesc unul maro -negrul ma imbatraneste prea tare si il folosesc mai rar, sau daca e sa fie negru, folosesc tus).
Desi fara o pedichiura colorata nu ma simt bine, la maini nu prea suport oja, insa m-am reimpacat cu ea si am gasit niste nuante foarte faine, tocmai bune pentru vara.

In ceea ce priveste ingrijirea pielii, nu mai folosesc fdt decat pentru "ocazii"; prefer o crema colorata (Cleanance sau Sunbrella de la Holy Land) sau o crema hidratanta autobronzanta (am descoperit una de la Piz Buin, o mai folosesc nitel inainte de review).
Vara, mai mult decat in orice anotimp, folosesc des servetele matifiante pentru ca tenul meu gras da dovada de mai mult zel pe temperaturi ridicate, si oricum nu suport pudra pe fata vara. Am gasit unele de la The Body Shop despre care o sa va vorbesc intr-o postare viitoare.

Nici nu mai trebuie sa spun ce gandesc despre machiajul pe plaja sau la piscina ;)) Eu ma duc mereu sa ma bronzez, asa ca in afara de crema de protecte nu pun nimic pe fata, nici macar concealer. Ma simt destul de bine in pielea mea incat sa-mi permit :)



2 culori superbe de la oriflame. Verdele se vede mult mai bine decat in poza, e foarte emerald-like.

Nu ma pricep sa fac swatch-uri, de aceea le-am sarit la capitolul bronzers.



Voi cum va machiati la 40grade?

5 comentarii:

  1. doamne cum arata bronzerul YR:Xnu l-am mai vazut pana acum:Dnu faci si u un swatch?:-s

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa fac maine unul, keep your eye on this post! Nu exista in catalogul YR, l-am luat cu o revista asta-primavara...nu este fantastic, daca n-ar avea sclipici ar fi f.bun pt sculpting...mai fascinant e cel de la benefit :X si mai scump cam de 10ori:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu pudra bronzanta de la Yves Rocher, am luat-o in 2 exemplare de frica sa nu o scoata din stoc. Am vazut ca acum are un alt ambalaj in magazin, dar parca nu e la fel de frumos ca acesta cu maci.
    Ojele colorama sunt printre preferatele mele, iar creionul acela verde trebuie sa il am de urgenta....se vede asa de frumos!:x

    RăspundețiȘtergere
  4. arata bine toate :X

    o problema am cu ojele acelea rimmel, am portocaliul acela si un galben... proaste de tot ambele :(

    RăspundețiȘtergere
  5. @anais: eu n-am nicio problema cu ojele...aplic un strat de lac protector, apoi 2 de oja, si unul top-coat si ma tin si o saptamana...oricum pt 7lei nu poti cere mai mult. Chiar vreau sa-mi cumpar si eu galbenul acela :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails