10 iulie 2011

Lotiuni si creme colorate de vara

Y'all know cat de important este sa te protejezi de "soarele rau" (dintre orele 11-16). Eu continui sa cred ca cel de dimineata este foarte sanatos si chiar recomandat (sursa de vitamina D si remediu anti-astenie/ depresie), asa ca intre orele 8 si 10 nu pun pic de crema pe mine, ca sa ma pot bronza natural.

 Insa in intervalul cel mai periculos ma dau cu crema pe portiunile de piele care sunt expuse la soare (de exemplu, pe maini si pe picioare atunci cand trebuie sa ies pe-afara). Mi-am cumparat un Nivea cu fps6 (16ron) pentru ca am noroc de o piele nu foarte sensibila pe corp, care se bronzeaza usor si uniform, si nu se arde decat rar (si atunci pe umeri, deci acolo folosesc un fps mai mare, de obicei creme-mostre). Este haios colorata intr-un galben datorat -chipurile- carotenului din morcovi si te ajuta sa te bronzezi frumos; trebuie sa recunosc ca pielea mea arata bine :)

 Pe fata aplic, on a daily basis, crema Avene cu spf 20, apoi Cleanance K-ul (am vazut ca dermtv.com asa recomanda), si -dupa caz- crema nuantatoare Cleanance (mi s-a terminat Sunbrella cu spf 30 de la Holy Land, era o crema geniala 2-in-1 :(  Avene cu spf 20 este formulata pentru ten normal-mixt, fiind o emulsie usoara, care intra repede in piele, si am cumparat-o cu 37lei, deci sunt cum nu se poate mai multumita, avand in vedere ca pretul normal este in jur de 60 ron.

Totusi, amm constatat ca, daca o aplic dimineata, cand fac jogging, imi ies cosuri (dohh, pentru ca transpir); asa ca pun doar foaaarte putin pe nas si pe pometi, unde exista riscul de ardere. Pe cea din stanga, special conceputa pentru tenul acneic, o folosesc numai la plaja, deoarece are un indice mai ridicat (40), ori de la mare vin neagra, cum nu se intampla cand ma bronzez in gradina sau la piscina.

Am testat si Bioderma colorata cu spf 50, dar puterea de acoperire era foarte slaba...mi-ar placea sa se inventeze crema perfecta, 3-in-1: colorata, cu spf mare si pentru tenul gras si acneic. Daca cumva mi-a scapat, numiti-o!
Hyseac-ul de la Uriage este foarte potrivit pentru nas si pometi, avand un spf mare; dezavantajul este ca e foarte alb si ramane ca o masca, deci nici nu ma gandesc sa mi-l cumpar vreodata.
 

Mai am cateva mostre de La Roche Posay cu spf 50 cand ma prinde soarele prin curte, iar salvarea de "pielea care tine" este crema hidratanta- fie ca sunt mostrele din imagine, ori Iwostinul, sau Vichy Aqualia Thermal...si sa nu uit de pulverizarile cu apa termala!

Si pentru ca tine tot de bronz si de vara, trebuie sa va recomand un autobronzant progresiv genial: cel de la Palmer's (36ron). Miroase foarte bine, e hidratant (n-am mai folosit crema hidratanta dupa exfoliere pentru ca n-a fost nevoie) si bronzul este cel mai natural pe care l-am obtinut vreodata de la un autobronzant, si am folosit destul de multe in ultimii ani...toata lumea ma intreba in mai daca am fost la mare!

Cam asta este programul meu sunny. Care e al vostru?


3 comentarii:

  1. Unde gasim autobronzantul asta de la Palmer's ? Pare minunat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum 2 zile am stat la soare, am transpirat foarte tare si am racit!
    In concluzie, no more sun for this summer :((
    Asa ca trebuie sa ma reorientez spre autobronzante.
    Voi aplica in continuare lotiune de corp cu spf, macar pana dispare canicula.
    Am notat autobronzantul de la Palmer's!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Caress: eu l-am luat de la un plafar (cel de pe Blvd Magheru, fix langa Accessorize daca stii. Dar am mai vazut produse Palmer's si in DM Unirii (nu pe acesta, though, dar poate in alte zone a adus).
    Chiar il recomand, plus ca inainte sa-l iau am citit o gramada de alte review-uri pozitive pe net :)

    @auroratona: ce uraaat, hope u get well soon:* Pe soarele asta arzator e musai crema cu spf (dincolo de componenta de marketing, nu pierdem nimic daca avem grija de noi, dimpotriva)
    Spor la autobronzat:*:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails