9 iulie 2011

Renaissance

Copilasi, am revenit! Sunt vie si proaspat licentiata in filologie, desi nu asta a fost motivul principal pentru care n-am mai scris. Citeam pe un blog strain ca frecventa postarilor te mentine viu in blogosfera; eu cred ca cheful de a scrie e mai important. Poate ca azi am chef, o luna nu mai am...si nu se intampla nimic, sunt multe alte fete pe care le mai citesti in between.

Ma bucur sa vad ca intre timp a crescut si numarul followerilor si va multumesc mult, fetelor, pentru asta. Nu spun ca n-as fi scris si cu un follower, insa pentru mine e un indiciu important al faptului ca ceea ce scriu e folositor cuiva.

M-a cam dezamagit ce am vazut in ultimul timp pe alte bloguri si trebuie sa va spun ca n-o sa ma mai implic niciodata in giveaways sau concursuri; suna ciudat, dar nu cu asta vreau sa ma ocup. Vreau sa scriu pentru cine e interesat si, in primul rand, pentru mine, pentru ca-mi place; produsele vreau sa mi le cumpar singurica.

Acestea fiind zise, trebuie sa ma gandesc cu ce sa incep...am multe review-uri de recuperat din 9 luni (wow, cat o sarcina:| )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails