19 iulie 2011

Scruburi- partea a 2-a: aceeasi Marie cu alta palarie

Avand tenul gras si acneic, curatarea este primul pas care ma intereseaza in ingrijirea lui. Dupa cum multe stiti, sunt fan Avene Cleanance, insa, din pacate,ei nu s-au gandit la varianta unui gel de spalare sub forma de scrub; exista unul, insa este prea bland, nu este destinat tenului cu probleme si raportul pret-marime il exclude din lista mea de preferinte (60ron pentru 50ml).

Vara trecuta am descoperit Noviderm Boreade si mi-a placut enorm, insa cand l-am terminat am constatat ca nu-l mai gasesc prin nicio farmacie, asa ca a trebuit sa caut altele; dupa multe cercetari pe internet am ajuns la concluzia ca cel de la Merck (Exfoliac, pe numele lui) "suna bine": fiind destinat tenului gras cu probleme (n-am pustule adanci, deci este ok), actioneaza pe termen lung, deoarece are AHA in compozitie, pe langa particulele abrazive (care sunt ok).
L-am folosit asta-toamna si asta-iarna, si inca mai am putin din el; pretul nu depasea 30ron.

N-as fi avut motive sa-l schimb daca n-as fi citit despre scrubul de la Bioderma, din gama Sebium. Deh, femeile sunt tinta perfecta cand vine vorba de chestiute colorate si frumos ambalate. Am citit review-uri foarte bune pe un site frantuzesc (nu-mi amintesc care anume, ajunsesem cu google la el), si, vazand ca gramajul este dublu (100ml), si costa tot cam 30lei, am zis ca nu pierd nimic, ba chiar castig experienta ;))

"Reclama" suna cam la fel cu cea a lui Exfoliac, de care ma plictisisem deja: secretul sau consta in brevetul Fluidactiv, care actioneaza 1.mecanic, asupra punctelor negre, 2. mai profund, ingredientele fiind keratoregulatoare (adica tot un AHA sau un BHA, probabil, insa nu stiu de ce origine-acid salicilic, cel mai probabil). Doar culoarea ambajalului (si a bilutelor exfoliante) difera! Insa, daca ar fi sa aleg, I'd definetely go for Bioderma; nu de alta, da' macar dai banii pe mai mult produs.
 Alt produs incercat acum doua veri si re-incercat o saptamana vara asta a fost cel de la Bourjois, care suna foarte bine initial. Doar ca are textura putin grasa (deh, era pentru un ten normal) si mi-a provocat multe eruptii, din nefericire; altfel, ca miros si pret ar fi fost un super scrub!
 


In ultimul timp am descoperit-o pe make-up artistul Lisa Eldridge, care are (surprinzator! credeam ca toti au un ten perfect) un ten mixt, cu cateva imperfectiuni; ea prefera o chestie de la Dermalogica in favoarea scruburilor clasice pentru ca -din cate spune ea- acestea pot da nastere capilarelor sparte de pe fata. Ea foloseste o crema-masca pe baza de AHA  si prefera sa curete tenul cu "muslin cloth" (carpa aia speciala pentru curatatul fetei)- adica prefera exfolierea chimica celei mecanice.
Eu le folosesc pe amandoua, iar pentru cea chimica folosesc crema Cleanance K de la Avene (de obicei noaptea, pentru ca ziua folosesc una cu spf).

Eu cred ca romancele folosesc scrub la greu. Am dreptate?

7 comentarii:

  1. Buna! Si eu am tot incercat scrub-uri, inclusiv pe cel de la Bioderma, acum am o cutiuta de la Cosmetic Plant, crema gommage cu extract de galbenele, pe care nu stiu daca o mai folosesc, ca nu-mi place deloc, in ciuda reviewurilor bune de pe net..Mi-am comandat din Japonia un washing brush pentru fata care arata cam asa http://web2.sasa.com/SasaWeb/eng/product/viewProductDetail.jspa?itemno=105059003001
    Momentan sunt foarte multumita de ea, fiind varianta mai ieftina(muult mai ieftina) a unui clarisonic.
    Si.. am mai apelat la un scrub homemade, din fulgi de ovaz si miere :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Evil Bunny, mersi pentru sugestie! Nu cred c-o sa-mi comand tocmai din japonia, cu atat mai mult cu cat nu mai folosesc perii de cativa ani (nu ma simt bine cu ele).
    Oddly enough, tocmai ma gandeam sa cumpar scrubul de la Cosmetic Plant dupa ce termin Bioderma...cine stie de ce nu ti-a priit tie :-/
    Of, mie nu prea mi-a priit niciodata scrubul homemade, mereu am ramas cu pielea rosie si ma ustura :( Sunt destul de multumita momentan de Bioderma, e posibil sa raman la el :D
    mersi pentru vizita:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehe, nici eu nu ma impacam cu periile foarte bine, dar am zis sa fac o incercare, ca oricum nu costa mult. nu mi-a placut scrubul de la cosmetic plant pentru ca atunci cand folosesc un scrub, vreau sa-l simt intr-adevar cum isi face efectul, plus ca eu ma inrosesc foarte putin si nu ma ustura. n-am pielea sensibila :P oricum si eu sunt in cautare de un scrub nou, ca as vrea sa tot testez, poate-poate dau peste niste minunatii candva..:P multumesc si eu pentru raspuns!

    RăspundețiȘtergere
  4. pai daca n-ai pielea sensibila nu vad de ce nu te-ai intelege bine cu majoritatea scruburilor de pe piata...si take it easy cu simtitul efectelor pe piele, o abraziune prea dura chiar conduce la alte nenorociri. Pielea are nevoie doar de putina stimulare, restul rezolva singura :)
    Pe corp insa poti folosi malai grisat, care e mai puternic.
    Eu o sa incerc Cosmetic Plant, oricum daca nu-mi place i-l pasez mamei:P

    RăspundețiȘtergere
  5. mie imi place cel de la cosmetic plant insa cel de la burjois mi se pare groaznic..miroase a prelandez+chimacale cu miros de portocale.Prima oara am crezut ca e expirat:(oi fi avut eu ghinion ca am citit zeci de reviewuri favorabile

    RăspundețiȘtergere
  6. mirosul e cam ciudat intr-adevar, mie imi place totusi (eh, imi place si mirosul benzinei lol. Mi s-a intamplat si mie acelasi lucru cu laptele post-plaja de la Vichy, imi mirosea a spray de gandaci...si toate miros la fel!
    Depinde cum asociem noi mirosurile :)

    RăspundețiȘtergere
  7. hmmm...inca un produs on my wishlist:))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails