28 august 2011

Sampoane pentru par gras: Part 2

Dupa ce va spuneam anul trecut ca am incercat Phytocedrat si samponul solid de la Galador (cu care n-am reusit sa ma inteleg de niciun chip), am mai incercat anul acesta inca 2sampoane:

1. Propoline de la Apivita mi-a dat sperante dupa ce am folosit cam 2 mostre. Acum am terminat tubul si pot spune ca sperantele au fost desarte. Cu tot cu respectarea sfaturilor (doua samponari, iar a doua lasata  3 minute in cap), parul meu era turtit si a 2a zi nu ma mai intelegeam cu el. Ingredientele suna minunat: propolis, rozmarin, urzica si alte chestii de vis, naturale (totusi are SLS, nu-mi explic cum).
Insa pentru mine n-a functionat, si probabil nu l-as mai reachizitiona (l-am luat la oferta, cu 20ron asta-toamna)

2. Bioderma Node G a fost terminat in 4luni, cu 2 samponari pe spalare. Pentru 400ml mi se pare ca a durat o eternitate! Si el a fost cumparat la oferta (cam 30-35lei, iar pretul normal este 55lei)
Ce mi-a placut foarte mult la el a fost ca-mi lasa parul foarte lejer si matasos, ca si cum as fi folosit balsam. Textura este una foarte apoasa, banuiesc ca de asta nu mi-am simtit parul incarcat niciodata, nici dupa 2 samponari.
Trebuie sa recunosc, impiedica ingrasarea parului destul de mult...adica ajungeam in a 3-a zi aratand decent cu el desprins, ceea ce este o minune pentru mine.
Il recomand si cred ca o sa-l cumpar din nou, asta dupa ce incerc si sampoanele de la Complexul apicol Veceslav Harnaj (Floral si Apidermin). Suna genial, 270ml la 10lei! Le-a incercat cineva?

Voi cu ce va impacati parul gras?

12 comentarii:

  1. Merci pentru review.
    Urmatorul sampon cumparat va fi cel de la Bioderma! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Aurora, glad i could help si sper sa te impaci bine cu el:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Incerc de vreo luna sa-mi cumpar samponul de la Klorane pentru par gras, dar nu apuc sa strang banii :D

    RăspundețiȘtergere
  4. nici eu nu l-am incercat, dar cand prind vreo oferta o s-o fac!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-am luat si eu samponul Bioderma-Node G cand a fost acea oferta prin martie-aprilie cred, nu mai retin exact... si chiar si acum mai am cca. 20-30ml :)pentru inca 1-2 spalari probabil. Imi place acest sampon, sunt de acord cu tine ca tine in frau ingrasarea parului cateva zile bune, curata bine parul...face si ceva spuma si pe mine m-a scapat si de matreata, o problema pe care eu o am extrem, extrem de rar.

    Ma bate gandul sa incerc si eu samponul Phytocedrat, doar pentru a diversifica, caci as recumpara acest sampon.

    I-ai facut un review cumva la Phytocedrat? ti-a mers bine cu acest sampon? daca ar fi sa-l compari cu cel de la Bioderma, pe care din ele l-ai recumpara? de ce? Merci. ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Diana: ma bucur ca ti-a priit cu Node G, si eu sunt de parere ca e un sampon f. bun :)

    La Phytocedrat gasesti aici reviewul: http://aboutbeautyandstuff.blogspot.com/2010/10/bune-si-rele-sampon-solid-galador-vs.html

    Daca ar fi sa aleg intre ele cred ca as alege Node G, mai ales pt ca e intr-o cantitate f. mare si a costat relativ putin. Altfel, sunt pe picior de egalitate.

    Ce este ciudat e ca mie mi se obisnuieste parul cu ceva si la al doilea tub e posibil sa nu mai fie de nota 10 efectul. Poti sa incerci si Phytocedrat, cred ca o sa-ti faca bine, si nu cred ca o sa interactioneze cu problema legata de matreata...

    O zi superba sa ai:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci pt raspuns si urare!;) Sper ca ai avut o si frumoasa si tu!

    ps: Cum as putea sa te urmaresc prin email?:) nu am blog... mi-ar fi mai usor astfel.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu exact, m-am tot invartit pe google cautand...am gasit o chestie, dar am nevoie de e-mailul tau. da-mi tu unul pe eirene9@yahoo.com, ca sa incerc.

    RăspundețiȘtergere
  9. parul meu si cu mine ne impacam extraordinar cand ne spalam o data la 2 zile...dupa fiascoul cu gerovital care mi-a distrus parul nu mai vreau sa incerc nici un produs destinat parului gras:)) cand mi-o trece ,o sa incerc bioderma asta :D

    RăspundețiȘtergere
  10. În general nu am avut probleme cu părul gras.
    Însă la schimbarea orașului, am avut ceva probleme (probabil de la schimbarea apei). Și atunci m-a ajutat șamponul degresant de la Vichy.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ti-am citit azi noapte tot blogul, imediat ce l-am gasit. Asta pentru ca am fix ten gras (mixt), cu puncte negre pe sub piele, cu par gras, fara volum. Mi-a placut tot ce ai recomandat si mi-am facut un wishlist dupa propunerile tale. Abia astept sa mi le cumpar, asta cand voi avea bani, ca lista e de vreo pagina. Pacat ca nu ai mai scris din august, esti pe gustul meu :)

    Raluca

    RăspundețiȘtergere
  12. Raluca,pe profilul meu de facebook este o sectie micuta dedicata cosmeticelor.ma gasesti repede dupa numele de familie daca vrei sa ma mai urmaresti cumva.pe blog nu o sa mai scriu

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails