20 august 2011

Sebium H2O & Plante System

Blogul meu n-o sa dispara, cel mult o sa se transforme (intr-unul legat doar de creme&chestii de ingrijire, pt ca la cap. machiaj nu postez asa de mult).
Daca nu v-ati intrebat ce s-a intamplat cu mine in luna care a trecut, va spun oricum ;)) I've got myself a job! Am ratat un job la Sephora pt ca era tocmai cel din Baneasa, ori eu stau in afara Bucurestiului, insa mi-am gasit altceva la fel de bun pt portofel. V-am zis asta ca sa va incurajez sa trimiteti un CV, n-aveti idee cat de mult ne cauta pe noi, bloggeritele, pt ca avem idee de make-up&ingrijire!

Lasand asta la o parte, hai sa va spun ce experienta am avut cu cele doua produse din titlu +demachiantul de la Elmiplant.
 First thing: Sebium H2O, o inventie foarte inspirata de la Bioderma; l-am cumparat ca premiu de consolare dupa un examen groaznic, in mai, si de-atunci il indragesc foarte tare. Il folosesc atunci cand mi-e lene sa urmaresc toti pasii demachierii corecte, sau cand nu am posibilitatea de a ma spala pe fata (de ex la prietenul meu, pt ca are o apa foarte proasta la robinet).
Curata foarte bine fata dintr-un singur tampon de vata (cand folosesc doar crema colorata), nu mi-o lasa nici uleioasa, nici uscata, nu ma pisca si nu mi se-nroseste pielea. In concluzie, il recomand celor ce nu l-au incercat inca (desi blogosfera il cunoaste si-l ridica in slavi ca si pe amicul Sensibio H2O, care e la fel de bun pt mine in demachierea ochilor).

No2: Apa micelara Bio de la Plante System: cumparata cu 37lei la jumbo size (400ml), a sunat ca o oferta careia nu-i puteam rezista. Dupa cateva utilizari am zis ca o sa zic pas chestiilor Bio. De ce? Pentru ca nu prea demachiaza (l-am luat doar pt ochi). Frec ce frec, insa a 2-a zi ma trezesc cu dare negre sub ochi, ceea ce nu mi s-a mai intamplat de la demachiantul L'Oreal. In rest, pot zice ca ingredientele sunt foarte prietenoase cu pielea (si prea blande pentru un machiaj non-bio) si ca miroase a lamaie si ceai verde. Cam atat... overall, ii dau 5din 10, mostly pentru ingredientele lui. Cred ca pentru un ten normal ar fi foarte potrivit, insa eu nu l-as reachizitiona niciodata, iar acum ma gandesc ca puteam sa-mi iau un Sensibio H2O de banii astia, care este absolut genial ca demachiant (am folosit 40ml, adica 2mostre). Eh, cineva trebuia sa faca prostia asta, ca sa n-o mai faca altii dupa el :)

Alt demachiant incercat la repezeala a fost cel de la Elmiplant; nu am ce sa spun in privinta eficacitatii, insa pe mine ma ustura un pic ochii dupa ce il folosesc...o usturime racoritoare destul de ciudata, dar foarte la nelalocul ei. Ciudat e ca l-a mai incercat o prietena, si ea n-are nimic. L-am bagat in dulap si-l voi scoate peste cateva luni, sa vedem ce se intampla.


P.s: Sebium H2O il folosesc pt fata, iar Plante System doar pt ochi.

Voi de ce demachiant sunteti multumite?



4 comentarii:

  1. E normal sa nu-ti placa cel de la Plante System daca spui ca l-ai folosit pt ochi. El este conceput ca o lotiune tonica, nicidecum ca un demachiant de ochi. E indicat sa-l folosesti dupa ce te-ai demachiat ca sa indeparteze urmele de demachiant sau de machiaj, daca au mai ramas dar in orice caz nu pentru ochi!El este pt ten!
    Incearca pe viitor sa folosesti produse special concepute pentru zona ochilor. Este o zona foarte sensibila ce necesita o ingrijire mai speciala si sa nu te trezesti dupa ceva timp cu riduri, o sensibilitate a ochilor sau alte lucruri de genul!

    E doar un sfat!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. @Deea: Plante System e apa micelara, iar in descriere spune ca se foloseste pt toata fata, inclusiv ochi si buze. Nu cred ca e asta problema, mai ales pt ca am folosit si Sensibio H2O, si apa micelara de la Ivatherm, care, teoretic, sunt tot niste pseudo-tonice, ori la ele n-am avut probleme si demachiau "storong". Pur si simplu este o apa micelara mult prea....apa!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu folosesc lotiunea micelara de la cattier,are o textura lichida, usoara, nu imi simt tenul incarcat dupa demachiere si cel mai mare plus, nu lasa o pelicula grasa dupa utilizare.ti-l recomand cu caldura, il poti cumpara de pe site-ul www.biobunatati.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Sorina, n-am incercat nimic de la Cattier, dar dupa ce termin Bioderma e loc de testari :) mersi pt recomandare! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails